måndag 4 juli 2011

hot as hell....

fy fan vad kvavt det är!!!
jag, Jacob & Fredrik är som döda sillar...ingen energi alls!
jag vet...man ska inte klaga...men vem kan gilla denna "klibbevärme"???
jag har inget emot sol & värme alls, men detta är olidligt..

ja ja, idag hoppade jag in en sväng & jobbade extra.
aldrig kul att jobba på sin lediga dag, men tiden gick ganska fort så 16.30 cyklade jag hem.
köpte fika på vägen så hemma blev det eftermiddagskaffe med bakelse :-)

nu ligger jag helt utslagen på soffan & försöker återfå någon sorts gnista.
tanke är att jag ska göra mat, men vad tusan äter man när det är 100 grader ute??!!
det får bli skåprensning..
återkommer med matrapport senare!

till slut..VAD HÄNDER MED NICK´S?
som ni säkert förstår så ligger denna sylta mig nära i hjärtat.
jag vill bara att stället ska finnas & att det ska gå bra för de som äger stället.
men nu verkar där var igenbommat, en lapp på dörren förklarar att det är stängt "pga sjukdom"..
what!!??
ingen kan väl gå på det...eller?
synd tycker jag..

80-tals tema...ALL IN!

"Taxen" & Nico... KÄRLEK!!

Freddan i baren med mig som uppviglerska :-)

det var en galen tid, men samtidigt sjukt rolig!
tack alla ni gäster som gjorde Nicks till var det var då..
en bar där allt kunde hända ( vilket det oftast gjorde..huliganer, draman, allsång, luftgitarrbattles mellan mig & Therup mm)
men framförallt en bar där musiken var det viktigaste...tack våra DJ´s för många fantastiska minnen!!
tack alla ni i personalen som stod ut med mig & Marcus :-)
ni är guld värda!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar