tisdag 12 juli 2011

power!

- morgonpromenad...check!
- nyttofrukost...check!
- njuta av en ledig dag...check!

vad händer idag då...?
ingen aning, skönt att vara helt fri i planeringen.
vädret är lite skakigt så stranden blir det iallafall inte.
Jacob är oxå ledig, skönt...jag vill ju vara med honom on my day off!
men först så ska jag plocka undan på frukostbordet & sen gå till biblioteket..
det var en evighet sen jag var där..kul att kolla!

min nya fina vattenflaska!
egentligen så är det Jacobs..
hans innebandylag (HIBK..) blev "sponsrade" av Sandra, som jobbar på Skånemejerier.
Sandra är tillsammans med Peter, som oxå spelar i laget.
så självklart fixade Sandra fina flaskor...& en av dem la jag beslag på :-)
så tack Jacob, Sandra & Skånemejerier!

vi hörs under dagen,
kärlek!

1 kommentar:

  1. Du kanske Glömde tacka den som gjorde allt det här möjligt??

    SvaraRadera