tisdag 12 juli 2011

allsång..

sicken härlig tisdag jag har haft..
nu avslutar vi den på sedvanligt vis, i soffan med varsin glass tittandes på Allsång på Skansen.
min tandvärk består, försökte få tag på min läkare så att han kunde skriva ut något starkare än alvedon...men självklart var där oxå semesterstängt!
så nu gurglar jag munnen med krossad alvedon typ hela tiden...tror att det funkar.
kollade precis på Eric Amarillo...still going strong!
nu väntar PS3 & sen en natt i nya sängen.


stilstudie av mig..
dock inte från ikväll...

1 kommentar:

  1. Vet hur det är med tandvärk.Har själv gått i 10 dagar med kinden svullen så att jag såg ut som Lina i Emil i lönneberga, eftersom min tandläkare var på semester i Danmark.
    Anneli ring till Adelbert på Laxgatan. Det är en mycket bra tandläkare som är ytterst försiktig. tel 445080

    SvaraRadera