onsdag 6 juli 2011

är jag den enda eller...?

väderrapporten säger att det finns risk för regn i morgon...
är det bara jag som uppskattar denna rapport???
jag tycker att det hade varit MEGA!
jag kan vara hemma & dona utan att känna tvånget att vara ute i solen..
jayyyyyyyy!!!
missförstå mig nu inte, jag gillar solen & värmen..
men jag gillar INTE hur det gravt försoffar mig.
bara att tänka tanken på att dammsuga gör mig trött ju.
nej, heja regnet!!
I like it...

det blev ingen promenad :-(
tack vare träningsvärken så går jag numera som en nyförlöst kossa eller alternativt en nyförlöst mamma till fyrlingar.
folk säger att man ska träna bort detta, men HUR????
jag kan ju för fasiken inte ens gå!!!
jag visste det...träning förgör människan :-)

ja ja, nu ska jag vagga ner för trappan & försöka att locka in Benji ur buskarna.
wish me luck!
nighty nighty på er fina människor..
kärlek!

suck...kanske läge att ändra lite i mina planer..
ok, nu kör vi...
beach 2012...here we come :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar