tisdag 5 juli 2011

LEDIG!!

det är så jäkla underbart att vakna & komma på att man är ledig :-)
trots detta så gick jag upp halv 8, vill få fixat lite innan dagen tar fart.
håller på att tvätta, äter frukost & läser dagens Metro.
sen blir det nog stranden, men jag vet inte hur vädret tänker bete sig...
känns lite halv-ostabilt...typ lite lynnigt..

annars kanske det blir en roadtrip..får se vad sambon säger.
nu ska jag ner & forsätta tvätta.

puss & kärlek!

vänta nu...tennisen har väl börjat?
då kan vi ju alltid åka till Båstad & glassa rundor :-)

TRE SAKER SOM JAG VILL HA PÅ FRUKOSTBORDET:

vattenmelon....yummie!

ett stort glas isvatten med lime juice i...

LATTE!!!

1 kommentar:

  1. Helvete. Anneli lever lyxliv?
    Till åt mig att rekommendera Lillaro för en lugn eftermiddag:
    http://www.lillaro.nu/

    SvaraRadera