onsdag 13 juli 2011

bad becomes worse :-)

detta är sanslöst!!
min tandvärk ersattes idag av en annan sorts värk..
slog en rejäl vurpa i trappan på väg ner till tvättstugan i morse,
lyckades att ta mig in i lägenheten där jag väcker min stackars sambo med tusen tårar & en massa "aj aj aj aj aj..."
efter en stunds tröst (tack älskling) så känns det nu helt ok, tog en lång värmande dusch som hjälpte enormt.
Jacob tycker att hädanefter får jag använda hjälm & kropps-skydd när jag närmar mig trappan, det är inte första gången som jag snubblar/faller/ramlar i den...
har nu två fina blåmärken, ett på armen & ett megastort på rumpan :-)

annars är det en bra dag, jag är ju ledig :-)
klockan 16.10 ska vi på en visning av en jättefin bostadsrätt.
vuxenpoäng!!
känns skönt att komma igång med bostadssökandet på allvar.

tack Birgitta & Lotta för er tips ang tandvärk :-)

rumpont...ajajaj!

men jag är glad ändå...

1 kommentar:

  1. Var rädd om dig!!! Lycka till med lägenhetssökandet! :) Kram Kram

    SvaraRadera