söndag 3 juli 2011

pigg!

GOD MORGON!
sicken härlig morgon..
vaknade vid 8-tiden, smög upp & kollade nyheterna, på med lite kläder & sen cyklade jag till Skälderviken..
helt magiskt skönt!
på hemvägen gled jag inom Ica & köpte en hel vattenmelon, NST, ägg + lite annat gott.
självklart blev det även ett depå-stopp på EH... nu sitter jag här & njuter av en alldeles förträfflig förmiddagsstund.

nyttig frulle!

idag blir det nog så mycket utomhustid som möjligt..
Jacob ska jobba ikväll, så jag tänkte ta en lång cykeltur med min mamma, kanske stanna någonstans & ta en mysig fika :-)
typ bara se var vi hamnar..
DE E NAJS!!

jag utmanar er alla att på bästa sätt ta till vara på den fina dag,
-åk till stranden
-sätt er i trädgården & läs en bra bok
-blanda en karaff Sangria
-åk på en roadtrip utan någon färdplan
- åk till Mölle & ät nyrökt makrill
ja, ni fattar vad jag menar...
LEV LIVET & NJUT!!!

kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar