torsdag 7 juli 2011

drip drop..

god morgon :-)
vaknade ganska tidigt & tog beslutet att idag skulle jag minsann ta en morgonpromenad.
måste ju gå in mina Easytones..
DET VAR LJUVLIGT!
luften är så "lätt" idag & full av små små regndroppar..
sen att jag kanske inte var i mitt "esse" det är ju en helt annan historia,
träningsvärken är bättre iallafall :-)

idag är ju min sista lediga dag, i morgon börjar sommarslitet.
vet inte hur det känns...vill inte känna efter precis.
därför är det ganska skönt att vädret är sådär idag, skönt att bara få vara hemma & mysa.
behöver dammsuga, men vår dammsugare har ju pajat lite & vi tar inte riktigt tag i det faktum att vi behöver en ny.
får väl tejpa skiten ännu en gång!

ska ta ett foto när jag är i full action, så ska ni få se vad jag menar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar