torsdag 3 maj 2012

sunny days!

vilket väder..
visst blir man så himla mycket lyckligare när solen strålar & det är så här varmt ute :-)
någon sa att det ska bli sämre från och med i morgon, så därför gäller det att njuta för fullt!
för oss innebär det en bilresa till Hjärnarp för beskådande av fotbollsträning.
helt ok!
lite proviant med sig & vips..så blir det picknick..

annars har dagen varit lugn, liten promenad i förmiddags & trädgårdsmys innan det var dags för det spännande projektet..tvättning.
vi har oxå haft en visning på vår lägenhet idag, en tjej som kanske kanske kunde flytta in redan 1:a juni.
sweet!!
isåfall så kan vi ju ta den nya lyan en månad tidigare :-)
hade varit helt awesome.

nu ska jag släppa ut Benji, göra mig i ordning, klä Linnea & sen beger vi oss till metropolen.
hörs sen!

fy vad jag saknar mitt blekta hår..
och min lilla kropp såklart :-)
nu när jag bilder från förr så inser jag att man har en ganska skruvad kroppsuppfattning.
tyckte nämligen att jag var tjock när dessa bilder togs..
idag hade jag gjort vad som helst för att se ut sådär igen.

provade denna dryck idag, supersmarrig!
Fun Light med Stevia, we like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar