måndag 14 maj 2012

another week..

helt galet..
ännu en vecka har sprungit ifrån oss & man har inte fått gjort något vettigt alls.
jag har kollat på när Jacob tränat fotboll, varit i Helsingborg & hälsat på syster med familj, förstört min kamera genom att hälla en latte över den (obs!! en olycka...), börjat packa inför flytten.

men den mesta tiden har självklart tilbringats med min lilla familj.
vi kelar & myser med Linnea typ konstant..vare sig hon vill eller inte :-)
allt annat är oviktigt.

min sessa med sin fina napp.
jag vill äta upp henne, så söt..


chillar i soffan :-)

pappas tjej!

jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, tiden räcker inte till..
för tillfället har jag ju ingen kamera heller.
och vi flyttar snart..
ja, ni fattar..
många projekt på gång nu.

puss på er!

1 kommentar:

  1. Tittar på de underbara bilderna varje dag,
    Tack Anneli

    SvaraRadera