lördag 16 juni 2012

Pissig dag!!!

Detta måste vara en av mina sämsta dagar EVER!!!
Allt har verkligen bara gått fel.. Jacob jobbar så jag & Linnea gick hem till mamma för lite mys med pizza & gott snack.
Där drabbas Linnea av stora gråt- & skrikattacken i typ 2 timmar. Jag bestämmer mig för att gå hem, hon brukar bli lugn då.
Självklart kommer världens ösregn med tillhörande åska ungefär när jag har kommit halva vägen.
Redan där är jag en aning sur...
Sen när jag väl är hemma så passar helt plötsligt min nyckel inte längre i porten, kod-apparaten är död så där står jag i det jävla ösregnet!!!å
Till slut lyckas jag ta mig in i fel port som är väldigt icke barnvagnsvänlig..
Så jag får lasta av allt från vagnen, inkl en ledsen baby & verkligen kånka upp allt till vår lägenhet...glöm inte att jag oxå är helt dyngsur!!
Väl uppe så vill Linnea ha mat, alla katterna likaså..
Fixar detta & sen vill Benjamin gå ut, inga problem.
Sätter mig för att amma Linnea då oväder nr 2 drar in.. Inser att Benji är ute & att jag inte kan göra något eftersom jag matar sessan.
Tänker att " dörren" till bakgården står på glänt så han kan fly från regnet om han vill...men nej, då har nån stängt den dörren så han är fast utomhus.
Linnea somnar, jag hittar katten & får in honom för pälstorkning.
Sätter mig i soffan & tänker kolla på fotboll.. Då jävlar har åskan slagit ut alla jävla kanaler!!!!!
Tror att jag är på väg mot ett nervsammanbrott...
Frågor på detta???!!!!

1 kommentar:

  1. Eh nej inga frågor, det verkar helt klart gå emot dig lidegranna nu, nu kan det bara bli bättre ju... =) poss

    SvaraRadera