tisdag 5 juni 2012

Full fart!

Idag har det verkligen varit full fart!
BVC med undersökning av Linnea, fullt frisk :-).
Sen iväg till Sussi där god mat & trevligt sällskap väntade.
När vi kom hem åkte Jacob direkt iväg på ett möte,
då hände allt på en gång...
Linneas mage vände sig ut och in 2 gånger med tillhörande tvätt & blöjbyte.
Katterna var hungriga & strök sig mot mina ben.
När jag ska släppa ut Benji passar Kat på rymma..
Då var jag nära att ge upp.
Försöker kalla på henne men den enda katten som reagerar är Benji som verkar oroad över att Kat smyger runt i buskarna :-).
Jag inser att jag måste ner & försöka leta reda på henne..
Så i med Linnea i hennes bärsele & ut på kattjakt med kattgodis i fickan.
Allt gick bra & nu sover alla inklusive lillan gott. Själv sitter jag i soffan & klappar mig nöjt på axeln.. Bra jobbat Anneli!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar