söndag 21 oktober 2012

Utmattad..

Herregud vad jag har fått mycket gjort idag :-)!
Städat, diskat undan en massa disk, tvättat, renbäddat, sorterat och vikt in tvätten, fixat i sessans rum och i vårt sovrum, varit på Ica PLUS en timmes promenad vid 9-tiden i morse...
Behöver jag säga att jag nu är hyfsat trött.
Väntar på att tvätten ska bli klar och sen göra middag..
Sen blir det soffan och en film för mig :-).
Helgen har varit så himla skön, bara en massa mys för hela slanten.
Jacobs bror var på besök igår, gjorde god mat och sen satt vi mest & tjatade i soffan.
Linnea var övertrött som aldrig förr så hon spelade ut hela registret, vi satt mest och förundrades över hennes energi :-).

Bilderna nedan visar hur jag blev välkomnad hem för någon dag sedan:
Vi har typ öppet i hallen upp på andra våningen..när man står däruppe så blir det som en balkong..eller nåt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar