tisdag 20 december 2011

ledig dag..

det känns bara bra för min kropp är så trött & börjar kännas tung som bly..
vill inte gnälla... men just nu är det uppförsbacke.
humöret är minst sagt svajjigt, jag känner mig som en valross & fötterna/benen är svullna.
tycker synd om min käre sambo som får stå ut med mig dessa dagar :-)

men...
jag tänker ta denna dag till att mysa & njuta av min ledighet.
ska gå ner till Sjöholms & köpa några av deras delikata tekakor,
svänga inom EH & köpa kaffe.

sen...
blir det några ärenden på stan...
de sista julklapparna till J ska införskaffas.

till slut..
vara hemma & inte göra något vettigt alls..

puss från mig & Mini.

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre idag, både fysiskt och när det gäller humöret.
    Vill önska dig och Jacob en riktigt GOD JUL
    Massor med varma kramar till er båda.

    SvaraRadera