söndag 27 november 2011

1e Advent..

goder morgon på er alla!
idag börjar julen...lite iallafall :-)
har ju haft julkänslor sen i början av oktober så nu vill jag bara köra all in!
varje dag blir det lite ny pyntning,
jag har t om börjat att köpa julklappar!!!
i vanliga fall brukar jag yra rundor på stan i vild panik på självaste julafton i jakt på de perfekta klappana.
men i år är ju inte allt som det brukar ju..
Jacob är hemma för att fira jul med oss :-)
och såklart så är jag ju denna jul gravid, i december 7 månaden för att vara exakt.

jag mår fortfarande bra, men nu har magen växt ordentligt..
det går ej längre att av misstag tro att jag har ätit pizza i mängder.
det är mysigt med mage...men.. jag kan sakna att komma i alla mina fina kläder som just nu bara hänger i garderoben.
nu är det mer bekväma klädval än partystassar som gäller...

ja ja, snart är det dags att göra mig redo för jobbet.
sitter i soffan & kelar med Kat medan jag äter frukost framför tv´n.
kom precis på att det är julskyltning idag..kul att fixa detta arrangemang när det är typ 10 grader varmt & det blåser stormvindar.
ingen julstämning alls...
det får man fixa i hemmet istället :-)


fint...


har börjat gilla den vita julen mer & mer, visst är det fint med rött oxå...men detta känns så himla fräscht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar